loading...
گلدن اسپرت,اولین و بزرگترین مرجع بدنسازی ایرانیان
هادی بازدید : 274 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (0)

دنیس ولف راز کمر باریکی

دنیس ولف راز کمر باریکی خیلی ها دوست دارند بدانند که من چطور قطر کمر خود را کوچک نگه می دارم.اول از همه باید بگویم که بخش عمده ی آن مربوط به ژنتیک می شود که با آن متولد شده ام.کمرم همیشه خیلی کوچک بود اما تا قبل از آنکه تمرینات بدنسازی را شروع کنم واقعا کمرم خیلی هم کوچک دیده نمی شد.شانه هایم که رشد کردند و کمرم در همان سایز باقی ماند این خطای دید تشدید شد. برای کوچک نشان دادن کمر باید بالا تنه V شکل شود.

 

ادامه مطلب را بخوانید

من حرکت ددلیفت را هرگز خیلی سنگین انجام نداده ام.هریک جلسه در میان در تمرین پا این حرکت را اجرا میکنم اما نه مثل رونی کلمن با ۳۰۰ الی ۳۶۰ کیلو گرم وزنه. در این حرکت به ندرت وزنه را از ۱۸۰ کیلو بیشتر می کنم اما فرم حرکت را درست رعایت می کنم ودر بخش بالای حرکت واقعا عضلات عضلات زیر بغل و پشت خود را منقبض می کنم.اگربخواهم میتوانم ۴۰ الی ۹۰ کیلو وزنه را اضافه کنم اما واقعا نمی خواهم چرا که در آن

صورت عضله دیگری از بدن از جمله باسن و عضلات شکم درگیر می شوند و در حالت دیگر کمرم باریک باقی نخواهد ماند.همچنین در تمرین شکم هم از وزنه اضافی استفاده نمی کنم بلکه صرفا ازوزن بدن خود بهره می برم.نکته آخر هم اینکه فکر میکنم نباید پرخوری کرد.سایز وعده های غذایی باید متوسط باشدتا معده بزرگ نشود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فروشگاه سایت گلدن اسپرت افتتاح شد: فروش انواع سی دی ها و دی وی دی های آموزش بدنسازی,مسابقات مسترالمپیا و.... همه و همه در »»»»» sportdvd.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بدنساز تاریخ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 736
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 908
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 1,161
  • بازدید سال : 5,863
  • بازدید کلی : 1,057,042